تخلیه چاه اقدسیه
لوله بازکنی اقدسیه

تخلیه چاه شرق تهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه در شرق تهران ، چاه بازکنی سراسر تهران

تخلیه چاه در محدوده شرق تهران ، تخلیه چاه و سپدیک

لوله بازکنی بصورت شبانه روزی حتی ایام تعطیلات نوروز

تخلیه چاه شرق تهران ( میدان رسالت و محدوده رسالت ، نارمک ، تهرانپارس ، نظام آباد ، مجیدیه ، گرگان ، امام حسین و … ) با سرویسکاران ماهر و با تجربه در هر ساعت از شبانه روز .

موسسه خدمات فنی مختارپور در نظر دارد  در محدوده شرق و سراسر تهران خدمات مفید ارائه دهد . خدمات رسانی بصورت شبانه روزی و ارزانتر از همه همکاران ( دریافت وجه بعد از اتمام کار با رضایت کامل مشتری عزیز ) هدف ما جلب رضایت مشتری میباشد .

تخلیه چاه شرق تهران

تخلیه چاه شرق تهران

اگر چاه فاضلابتان پر شده ، و یا بوی بد فاضلاب شما را آزار میدهد با موسسه خدمات فنی ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را بر طرف کنیم .

بالا زدن آب چاه فاضلاب ، بوی بد فاضلاب ، وجود سوسک در چاه فاضلاب از نشانه های پر شدن چاه فاضلاب است .

چاه فاضلاب هر 3 سال یک بار باید بازدید و در صورت نیاز تخلیه و لجن کشی شود برای این کار شما نیاز به شرکت خدماتی ماهر دارید تا تمامی کارهای چاه و فاضلاب را انجام دهد .

تخلیه چاه به دو روش انجام میشود . تخلیه چاه با تانکر و پمپ ، تخلیه چاه با تانکر ساکشن ( مکنده )

برای تخلیه چاه فاضلاب توسط تانکر و پمپ لجن کش و کفکش ابتدا درب چاه را به اندازه کپسول گاز 40 در 40 تخریب میکنیم تا پمپ به داخل چاه هدایت شده و عملیات تخلیه چاه صورت گیرد .

برای تخلیه چاه توسط تانکر ساکشن مکنده نیازی به تخریب درب چاه نیست و باز بودن درب چاه به اندازه لوله 10 کفایت میکند ، بیشتر مشتریان نیز تخلیه با ماشین ساکشن را انتخاب میکنند ( تخلیه چاه تهرانپارس )

شاید برای شما سوال پیش بیاید که تخلیه با کدام روش بهتر است ؟

تخلیه چاه در شرق تهران توسط تانکر ساکشن بهترین گزینه برای تخلیه میباشد ، زیرا نیازی به تخریب و کنده کاری ندارد و لجن لرد و سفت چاه بصورت کامل تخلیه میشود .

لوله بازکنی و تخلیه چاه بصورت شبانه روزی حتی ایام تعطیلات نوروز 

تخلیه چاه شبانه روزی در شرق تهران

پر شدن و بالا زدن آب چاه امری طبیعی است که ممکن است در هر ساعت از شبانه روز برای هر مکانی مانند ( اداره ها ، مجتمع های تجاری و مسکونی ، پادگان ها ، مدارس ، کارخانه ها و … ) پیش بیاید . موسسه خدمات فنی معین در شرق تهران در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمات رسانی و سرویس دهی به همشهریان عزیز در شرق تهران میباشد .

تخلیه چاه فاضلاب توسط تانکر های بزرگ ، تخلیه آب استخر در هر ساعت از شبانه روز ، آب رسانی توسط تانکر بزرگ 12000 لیتری ، تخلیه و لایروبی سپتیک یا همان لجن گیر

شماره تماس مستقیم با راننده : 09129261855

"<yoastmark

لوله بازکنی در شرق تهران

لوله بازکنی ، چاه بازکنی و رفع گیرو گرفتگی لوله های فاضلاب از 1 اینچ تا 30 اینچ توسط بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا توسط سرویسکاران ماهر و با تجربه در هر ساعت از شبانه روز در خدمت همشهریان عزیز در شرق تهران .

عملیات لوله بازکنی به چندین روش متداول انجام میشود که چند مورد را برای شما توضیح خواهم داد .

  • لوله بازکنی توسط دستگاه ژنراتور و فنر لوله بازکنی ( در این روش یک سر فنر داخل دستگاه قرار داده میشود و سر دیگر با فشار دست به داخل لوله هدایت میشود و با چرخش تند دستگاه لوله های فاضلاب به طور کامل رسوب زدایی و جرم زدایی میشوند در این روش علاوه بر رفع گرفتگی لوله ها جرم ، رسوب و بوی بد فاضلاب نیز از بین میرود . ) لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور و فنر فولادی بدونه کوچکترین خرابی و کثیفی
  • بازکردن لوله توسط دستگاه پمپ تراکم ( پمپ باد ) این روش از لوله بازکن شلنگ مربوط به آن را وارد لوله فاضلاب کرده و با زدن یک دکمه فشار هوایی که داخل پمپ تراکم هوا یا همان پمپ باد جمع شده را به درون لوله فاضلاب می فرستد و با این فشار هوا گرفتگی بصورت کامل برطرف میشود .
  • لوله بازکنی با دستگاه واتر جت ( در این روش لوله بازکنی با جریان آب پرفشار گرفتگی های سخت مانند گرفتگی لوله های بین منهول را باز میکنند . در این روش رفع گرفتگی لوله کاملا ایمن هست و آسیبی به لوله های فاضلای نمیزند . )

برای مشاوره در رابطه با مشکل خدماتی و رفع هر گونه مشکل خدماتی با ما در محدوده شرق تهران تماس بگیرید : 09129261855

لوله بازکنی شرق تهران
لوله بازکنی شرق تهران

خدمات لوله بازکنی مختارپور

ما خدمات لوله بازکنی را با ابزار های پیشرفته از جمله دستگاه های پیشرفته ژنراتور و واتر جت صنعتی را در تمامی مناطق تهران انجام میدهیم .برخی از مناطق تحت پوشش خدمات ما در تهران به شرح زیر است .

در کلیه مناطق و محله های تهران بزرگ خدمات توسط سرویسکاران ماهر و کاربلد ارائه داده میشود .

  •  شرق تهران ( لوله بازکنی رسالت ، چاه بازکنی تهرانپارس ، رفع گیرو گرفتگی مجیدیه ، نظام آباد ، لوله بازکنی ،  امام حسین ،  گرگان ،  مدنی شمالی و جنوبی ،  نارمک ،  فدک ،  تسلیحات ،  وحیدیه ،  ارباب مهدی ،  سبلان شمالی و جنوبی و… )
  •  غرب تهران ( لوله بازکنی پونک ، چاه بازکنی صادقیه ، ستارخان ، شهر زیبا ، جنت آباد ، شهران ،  طرشت ،  گیشا ،  چیتگر ،  تهرانسر  و … )
  •  شمال تهران ( لوله بازکنی تجریش ، نیاوران ، ولنجک ، اوین ، سعادت آباد ، الهیه ، چاه بازکنی چیذر ، دزاشیب )
  •  جنوب تهران ( لوله بازکنی افسریه ، شوش ، یاخچی آباد ، امام زاده حسن ، جوادیه ، فلاح ، مسعودیه ، خانی آباد نو و … )

تماس مستقیم با سرویسکار در هر ساعت از شبانه روز : 09129261855

علت گرفتگی لوله های فاضلاب ؟

گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل مختلفی دارد که در اینجا چند علت را برای شما ذکر خواهیم کرد .

علت گرفتگی لوله فاضلاب به عوامل متعددی بستگی دارد . گرفتگی لوله های فاضلاب میتواند برای لوله های( سینک ، فاضلاب توالت و توالت فرنگی ، حمام ، پشت بام ، کفشور و … ) رخ دهد و بسته به نوع گرفتگی میتواند برای ما مشکل به بار بیاورد .

دلایل مختلفی میتواند در گرفتگی لوله های فاضلاب دخیل باشد و 90%مواقع مواد زائدی که از طریق ورودی ، وارد لوله فاضلاب میشوند علت گرفتگی چاه فاضلاب هستند .

دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب :

  1. گرفتگی لوله های فاضلاب پس از تعمیر ساختمان
  2. گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی با دستمال توالت
  3. انسداد لوله فاضلاب با افتادن اشیاء به داخل لوله
  4. نفوذ ریشه درخت در چاه توالت
  5. گرفتگی لوله های فاضلاب در اثر تجمع و سفت شدن فضولات
  6. لوله کشی معیوب و ناقص و یا شکستن لوله های فاضلاب
  7. وجود رسوب و جرم در داخل لوله های فاضلاب

اگر به هر دلیلی لوله های فاضلاب شما گرفتگی دارد و یا بوی بد فاضلاب شما را اذیت میکند با سرویسکاران ما در شرق تهران تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را بصورت تضمینی و با هزینه کم برطرف نمایند .

تماس مستقیم با سرویسکار : 09129287896    –   09129261855

تهران

Call Now Buttonشماره جهت تماس