تخلیه چاه اقدسیه
لوله بازکنی اقدسیه

تخلیه چاه رودهن بومهن

با سلام . موسسه خدمات فنی مختارپور با بیش از 15 سال سابقه کاری مستمر و با داشتن سرویسکاران مجرب و ماهر در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی در نظر دارد خدمات مفید ارائه دهد .

ارائه خدمات بصورت شبانه روزی و خدمات رسانی در عرض نیم ساعت بدون هیچگونه کثیفی و بدونه خرابی برای همشهریان عزیز در محدوده منطقه رودهن بومهن .

 

خدماتی که شرکت مختاری در رودهن ارائه می دهد :

  • تخلیه چاه ( تخلیه چاه توسط تانکر بزرگ و پمپ لجن کش و کفکش ، تخلیه چاه توسط تانکر ساکشن مکنده )
  • لایروبی و کفتراشی چاه فاضلاب و تبدیل چاه کهنه به چاه نو و قابل استفاده
  • لایروبی سپتیک و منهول توسط نیروی انسان
  • حفاری انواع چاه
  • لوله بازکنی و چاه بازکنی توسط دستگاه ژنراتور
  • لوله کشی آب و فاضلاب صفر تا صد
  • نشت یابی با دستگاه و رفع نم و رطوبت
  • گچکاری ، گچبری و ابزار زنی صفر تا صد
  • کول گذاری چاه آب و فاضلاب
  • طوقه چینی درب چاه
  • تعمیرات و تغییرات داخل ساختمان کلی و جزئی

"<yoastmark

تخلیه چاه رودهن بومهن

تخلیه چاه رودهن بومهن توسط کارشناسان ماهر و با تجربه در زمینه تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب با بروزترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در خدمت همشهریان عزیز می باشد .

تعمیرات چاه ریزش کرده و تبدیل چاه کهنه به چاه نو و قابل استفاده

خدمات تخلیه چاه توسط تانکر بزرگ 12000 لیتری و تانکر 6000 لیتری با پمپ لجن کش و پمپ های ارتفاع زن بصورت تضمینی و بدونه کوچکترین کثیفی ، تخلیه چاه توسط تانکر ساکشن مکنده بصورت کامل و بدونه خرابی درب چاه فاضلاب.

تخلیه چاه به دو روش صورت می گیرد :

  1. عملیات تخلیه چاه با تانکر و پمپ ( در این روش برای تخلیه چاه ابتدا محل درب چاه را مشخص کرده و درب چاه را به اندازه کپسول گاز 40 در 40 تخریب میکنیم تا پمپ به داخل چاه هدایت شده و عملیات تخلیه چاه صورت گیرد ) .
  2. تخلیه چاه توسط تانکر ساکشن مکنده ( در این روش پمپ روی تانکر قرار دارد و نیازی به تخریب درب چاه نیست و باز بودن درب چاه به اندازه لوله 10 کفایت میکند . ) تخلیه چاه با تانکر مکنده به مراتب بهتر از تخلیه چاه با تانکر و پمپ است چرا ک نیازی به تخریب درب چاه نیست ، هیچگونه خطر ریزش و یا خرابی چاه را تهدید نمیکند ، تخلیه آب و لجن بصورت کامل صورت میگیرد .

راه های تشخیص پر شدن چاه فاضلاب

1) وجود سوسک های زیاد در ساختمان

سوسک ها درون چاه فاضلاب زندگی می کنند، بنابراین اگر چاه فاضلاب پر شود باعث می‌شود آب بالا بیاید، در نتیجه محل زندگی سوسک‌ ها پر از آب می شود و از درون چاه بیرون می‌آیند.
بنابراین چنانچه متوجه شدید که تعداد سوسک‌ ها به درون دستشویی و ساختمان نسبت به قبل بیشتر شده، این به معنای آن است که چاه فاضلاب پر شده است.

2) بالا آمدن آب فاضلاب بصورت مکرر که گاهی اصلا پایین نمی رود، طوری که دیگر نمی‌توان از سرویس بهداشتی استفاده کرد.

3) لق شدن موزاییک ها و سرامیک های اطراف سنگ توالت

4)از بین نرفتن بوی بد فاضلاب طوری که فضای دستشویی و سرویس بهداشتی غیرقابل تحمل باشد.

با دیدن این علائم و نشانه ها فوراً با مأموران ما در مؤسسه مختارپور تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تخلیه چاه شما اقدام کنیم.

لایروبی چاه آب و فاضلاب در رودهن بومهن

برای کارایی بهتر چاه فاضلاب و جلوگیری از پر شدن های پی در پی منافذ جذبی آب را که توسط لجن گرفته شده است باز میکنیم و چاه کهنه به چاهی نو و قابل استفاده تبدیل می شود.

لایروبی چاه در محدوده منطقه رودهن بومهن توسط نیروی انسانی و نیسان 10 بشکه ای . لایروبی سپتیک یا همان لجنگیر بصورت دستی توسط مقنی ماهر و با تجربه .

شاید برای شما سوال پیش بیاید که لایروبی چاه چیست ؟

به در آوردن سنگ ، کلوخ ، و یا لجن سفتی که توسط پمپ تخلیه نشده را لایروبی چاه گفته می شود.

به این صورت که مقنی ماهر ما داخل چاه رفته و لجن های سفت کف چاه و دیواره ها را با بشکه، به بیرون چاه هدایت میکند و با این کار تمامی منافذ جذبی آب باز شده و چاه کهنه به چاه نو و قابل استفاده تبدیل می شود.

و در آخر لجن به بیرون از شهر هدایت شده و کار تحویل مشتری عزیز می گردد .

"<yoastmark

لوله بازکنی رودهن بومهن

چاه بازکنی و لوله بازکنی در محدوده رودهن و بومهن بصورت شبانه روزی و سرویس دهی نیم ساعته .

لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور و فنر لوله بازکنی ، تضمینی و بدونه خرابی

اگر مشکل گرفتگی لوله فاضلاب ( توالت فرنگی و ایرانی ، سینک ، روشویی ، پشت بام ، کفشور و … ) موجب آزرده خاطر شدن شما شده ما مشکل شمارا در اسرع وقت بصورت تضمینی برطرف می کنیم .

تخلیه چاه فوری در رودهن

تمام سعی ما سعی بر انجام لوله بازکنی با کیفیت و سرعت بالاست. برای انجام این کار نیروی متخصص مورد نیاز می باشد. مجموعه مختاری می توانند عملیات تخلیه چاه در رودهن را با سرعتی بالا و کیفیت خوب و قیمتی مناسب انجام دهند.

لوله بازکنی توسط دستگاه ژنراتور و فنر لوله بازکنی بصورتی که تمامی جرم ها و رسوبات داخل لوله  نیز از بین برود. فرایند بازکردن لوله در رودهن و بومهن با نازلترین قیمت و کمترین زمان بدونه خرابی و بدونه کوچکترین کثیفی.

حفاری چاه در رودهن بومهن

حفاری چاه اقدامی است که می‌توان به موارد بسیاری نظیر رسیدن به نفت، جذب آب باران، تهوه مترو، دفع فضولات و… از آن بهره برد. حفاری چاه در رودهن بومهن اقدامی تخصصی و حرفه‌ای است که باید به حفر اصولی آن توجه شود. اگر چاه مورد نظر در مکانی مناسب حفر نشود، می‌تواند وارد آب آشامیدنی شده و مشکلات بسیاری را به دنبال داشته باشد.

برای حفر چاه باید از کارشناسان مجرب کمک گرفته شود. یکی از نکات مهم برای حفر چاه در رودهن بومهن، توجه به خاک منطقه است؛ چرا که هر نوع خاکی می‌توانند شرایط و ویژگی‌هایی برای جذب آب داشته باشد.

برای مثال خاک شنی جذب بالایی در آب دارد که گزینه‌ای عالی برای چاه‌های فاضلاب هستند. همچنین برای حفر چاه می‌توان روش‌های مختلفی را پیش گرفت. تعیین بهترین روش به نوع خاک منطقه بستگی دارد که می‌توان متناسب با آن روشی را برگزید. حفر چاه با مته کابلی، حفر چاه نقطه‌ای، حفر چاه با چاه کن دستی و… مواردی هستند که می‌توان یکی از آنها را انتخاب کرد.

برای اجرای حفاری می‌بایست از تجهیزات مختلفی استفاده کرد تا حفر چاه در رودهن بومهن به بهترین نحو انجام شود. لوله قابل انعطاف، لوله انتقال، صفحه دوار، دکل حفاری، مته حفاری، بوشن، قلاب، تور فلزی، پمپ گاز، کلنگ، بالابر و… همگی از وسایل مورد نیاز برای حفاری هستند.

شماره تماس مستقیم با سرویسکار مربوطه : 09129261855

تهران

Call Now Buttonشماره جهت تماس