تخلیه چاه اقدسیه
لوله بازکنی اقدسیه

تخلیه چاه فشم میگون

با سلام . موسسه خدمات فنی مختارپور پیشتاز در ارائه خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در خدمت همشهریان در لواسان فشم و میگون می باشد .

سرویس دهی نیم ساعته سراسر لواسان ، فشم ، میگون و … بصورت شبانه روزی و فوری

بازدید و مشاوره از چاه رایگان می باشد

موسسه خدمات فنی مختارپور آماده عقد قرار داد با تمامی ارگانهای دولتی ، خصوصی ، ادارات ، مجتمع های تجاری اداری و مسکونی با بالاترین کیفیت و با نازلترین قیمت ها در خدمت شما عزیزان در فشم می باشد .

تخلیه چاه فشم میگون

تخلیه چاه فشم میگون

خدمات تخلیه چاه فشم میگون به دو روش انجام میشود .

1 . تخلیه چاه توسط تانکر و پمپ لجن کش

در این روش برای تخلیه چاه ابتدا باید درب چاه به اندازه 40 در 40 باز باشد تا پمپ به داخل چاه هدایت شده و آب و لجن لرد چاه را تخلیه کند .

2 . تخلیه چاه توسط تانکر ساکشن مکنده

در این روش نیازی به تخریب درب چاه نیست و باز بودن درب چاه به اندازه لوله 10 کفایت می کند . در روش تخلیه با تانکر ساکشن چاه کاملا از آب و لجن خالی شده و چاه خشک تحویل مشتری عزیز می گردد .

تخلیه چاه و تخلیه سپتیک توسط تانکر مکنده بدونه کوچکترین کثیفی در هر ساعت از شبانه روز . تخلیه آب استخر و …

شماره تماس مستقیم با راننده : 09129261855

تخلیه و لایروبی سپتیک توسط تانکر و پمپ لجن کش ، لایروبی سپتیک توسط نیروی انسانی و حمل لجن به بیرون از شهر – طراحی و اجرای سپتیک – کانال کشی و اجرای کانال – انجام کلیه خدمات چاه توسط کارشناسان ماهر و با تجربه

لایروبی چاه فشم میگون

لایروبی چاه فشم میگون توسط اکیپ لایروبی کار بصورت شبانه روزی و فوری . انجام لایروبی چاه فاضلاب ، لایروبی چاه آب ، لایروبی سپتیک یا همان لجن گیر در محدوده منطقه فشم میگون توسط نیروی انسانی و نیسان 10 بشکه ای .

شاید برای شما سوال باشد که لایروبی چاه چیست ؟ و چگونه انجام میشود ؟

به در آوردن سنگ ، کلوخ ، و لجن سفتی که توسط پمپ تخلیه نشده را لایروبی چاه گفته میشود . بعد از عملیات تخلیه چاه فشم میگون برای کارایی بهتر چاه و تبدیل چاه کهنه به چاه نو و قابل استفاده به درخواست مشتری عزیز چاه فاضلاب را لایروبی می کنیم . برای لایروبی چاه مقنی ماهر داخل چاه رفته و لجن سفتی که به دیواره ها و انباری چاه چسبیده را تراش می دهد و با بشکه به بیرون از چاه هدایت می کند . با لایروبی و کفتراشی چاه منافذ جذبی چاه باز شده و چاه کهنه به چاهی نو تبدیل می شود .

لایروبی چاه آب توسط مقنی ماهر و کاربلد برای چاه هایی که آب آن کم شده یا نیاز به لایروبی دارد .

لایروبی چاه فاضلاب ، لایروبی سپتیک ، لایروبی چاه آب توسط مقنی ماهر 09129261855

خدماتی که شرکت مختارپور ارائه میدهد عبارتد از :

  1. تخلیه چاه بصورت شبانه روزی و با نازلترین قیمت ها
  2. لایروبی و کفتراشی چاه آب و فاضلاب
  3. طراحی و اجرای سپتیک یکی دیگر از خدمات ما میباشد که کارشناسان ماهر موسسه خدمات فنی مختارپور بصورت شبانه روزی فعالیت میکنند .
  4. طراحی و اجرای کانال و کانال کشی ، طوقه چینی ، کول گذاری چاه برای جلوگیری از ریزش چاه ، کارگذاری درب چاه چدنی
  5. لوله بازکنی فشم میگون ، رفع گیرو گرفتگی لوله های فاضلاب
  6. تعمیر توالت فرنگی ، نصب توالت فرنگی در حمام ، تبدبل توالت ایرانی به فرنگی و بالعکس
  7. لوله کشی آب سرد و گرم ، لوله کشی فاضلاب صفر تا صد ، تعویض لوله های پوسیده
  8. حفاری چاه آب و فاضلاب ، حفر جای شمع ساختمان ، حفر چاه ارت و اجرای ارت
  9. تخریب و بازسازی صفر تا صد ساختمان
  10. گچکاری و ابزار زنی توسط اکیپ ماهر گچکار 
لوله بازکنی فشم میگون
لوله بازکنی فشم میگون لواسان

راه های تشخیص پر شدن چاه فاضلاب در فشم میگون

1) وجود سوسک های زیاد در ساختمان

سوسک ها درون چاه فاضلاب زندگی می کنند، بنابراین اگر چاه فاضلاب پر شود باعث می‌شود آب بالا بیاید، در نتیجه محل زندگی سوسک‌ ها پر از آب می شود و از درون چاه بیرون می‌آیند.
بنابراین چنانچه متوجه شدید که تعداد سوسک‌ ها به درون دستشویی و ساختمان نسبت به قبل بیشتر شده، این به معنای آن است که چاه فاضلاب پر شده است.

2) بالا آمدن آب فاضلاب بصورت مکرر که گاهی اصلا پایین نمی رود، طوری که دیگر نمی‌توان از سرویس بهداشتی استفاده کرد.

3) لق شدن موزاییک ها و سرامیک های اطراف سنگ توالت

4)از بین نرفتن بوی بد فاضلاب طوری که فضای دستشویی و سرویس بهداشتی غیرقابل تحمل باشد.

با دیدن این علائم و نشانه ها فوراً با مأموران ما در مؤسسه مختارپور تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تخلیه چاه شما اقدام کنیم.

 

لوله بازکنی فشم میگون

عملیات لوله بازکنی فشم توسط دستگاه ژنراتور و فنر لوله بازکنی تضمینی در کتر از نیم ساعت .خدمات لوله بازکنی فشم بصورت شبانه روزی فوری و ارزانتر از همه همکاران

لوله بازکنی به چند روش انجام میشود ؟ 

لوله باکنی فشم میگون به دو روش ( لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور و فنر لوله بازکنی ، لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم هوا )  انجام می گیرد که متداولترین آن لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور و فنر لوله بازکنی می باشد چرا که در این روش گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت کامل باز شده و لول های فاضلاب رسوب گیری و جرم زدای می شوند . برای رفع گیرو گرفتگی ، برای رفع بوی بد فاضلاب حاصل از رسوب داخل لوله ها فنر لوله بازکنی بهترین گزینه می باشد .

لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم هوا ، معمولا از دستگاه پمپ تراکم برای گیرو گرفتگی توالت فرنگی استفاده می شود تا گرفتگی بصورت کامل بر طرف شود و کاسه دچار آسیب و یا خرابی نشود .

برای رفع گیرو گرفتگی لوله هی فاضلاب ( سینک ، روشویی ، توالت فرنگی ، لوله فاضلاب پشت بام ، کفشور و … ) با ما تماس بگیرید .

شماره تماس مستقیم با سرویسکار در فشم میگون : 09129261855

تهران

Call Now Buttonشماره جهت تماس