لوله بازکنی لواسان
لوله بازکنی اقدسیه

اگر در منطقه پاسداران هستید می توانید از خدمات لوله بازکنی پاسداران شرکت کاسپین بهرمند شوید. بازکردن لوله مسدود شده جزء آن دسته از خدمات فنی است که در همه شهرها مورد نیاز خواهد بود. گرفتگی لوله فاضلاب منزل در هر ساعت از شبانه‌ روز ممکن است اتفاق بیفتد و شما را کلافه کند.

در همچین شرایطی شرکت‌های تأسیساتی به کمک شهروندان می‌آیند و مشکل فاضلاب را حل می‌کنند. گرفتگی لوله فاضلاب و توالت فرنگی یا ایرانی آرامش ساکنین خانه را برهم می‌زند و روند عادی زندگی را مختل می‌کند.

مؤسسه خدمات فنی مختارپور آماده است تا در اسرع وقت و به صورت ۲۴ ساعته خدمات مربوط به لوله بازکنی و تخلیه چاه را به تمامی شهروندان ‌ارائه دهد.

لوله بازکنی پاسداران

شماره تماس لوله بازکنی پاسداران 09129261855

خدمات ارائه دهنده توسط لوله بازکنی پاسداران  

  • رفع گرفتگی لوله و خدمات دیگر همراه آن از جمله: باز کردن لوله‌های چدنی، سیمانی، پولیکا، لوله‌های فاضلاب دستشویی و حمام، پشت بام و کفشور، سینک، تراس و … از ۱ اینچ تا ۳۰ اینچ. همه این خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون خرابی و بدون کوچک‌ترین کثیفی انجام می‌شود.
  • تخلیه چاه و خدمات دیگری مانند: تخلیه چاه با تانکر و پمپ‌های لجن کش و کفکش، تخلیه چاه توسط تانکر ساکشن مکنده، تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه آب استخر، تخلیه و لجن کشی سپتیک یا همان لجن گیر
  • لایروبی چاه فاضلاب و خدمات لایروبی چاه فاضلاب توسط نیروی انسانی و نیسان ۱۰ بشکه‌ای و حمل لجن به بیرون از شهر
  • کفتراشی چاه فاضلاب؛ کفتراشی و تراش دیواره‌های چاه فاضلاب برای تعمیر و نوسازی چاه فاضلاب و جذب آب بهتر
  • تعمیر چاه ریزش کرده؛ تعمیر چاه خراب و یا ریزش کرده، کول گذاری انباری و میله چاه، طوقه چینی درب چاه، کار گذاری درب چاه چدنی
  • لوله کشی آب سرد و گرم که صفر تا صد کار توسط متخصصین ماهر انجام می‌شود، لوله کشی فاضلاب صفر تا صد
  • تشخیص ترکیدگی لوله توسط سرویسکار ماهر پاسداران و دستگاه‌های بروز، رفع نم و تعمیر و بازسازی محل نم
  • رفع بوی بد فاضلاب از سرویس‌های بهداشتی تضمینی
  • تخریب و بازسازی ساختمان کلی و جزئی از جمله: تخریب اپن، دیوارهای جدا کننده، تخریب شومینه و بازسازی، کاشی کاری و سرامیک کاری، گچ کاری و گچبری، لکه گیری، نقاشی ساختمان کلی و جزئی، لوله کشی، عایق کاری و ایزوگام کاری و…

کلیه خدمات با مشاوره حضوری بصورت رایگان میباشد .

لوله بازکنی پاسداران

لوله بازکنی با استفاده از دستگاه تراکم هوا 

این دستگاه هوای فشرده را با فشار و قدرت بسیار زیاد به داخل لوله فاضلاب پرتاپ کرده و گرفتگی لوله‌ها را برطرف خواهد کرد. با توجه به اینکه دستگاه تراکم هوا با فشار هوا کار می‌کند در نتیجه توانایی باز کردن هر گرفتگی را ندارد.

به عنوان مثال اگر گرفتگی به علت وجود شن یا ماسه و … باشد، برای باز شدن لوله به قدرت بیشتری نیاز است، در نتیجه باید از فنر استفاده کرد. اگر توالت فرنگی شما دچار گرفتگی گردد، با استفاده از دستگاه تراکم هوا می‌توان گرفتگی آن را برطرف کرد.

دستگاه فنر زنی به خاطر سر تیز و چرخانی که دارد، به لوله توالت فرنگی آسیب می‌زند. بنابراین  فقط باید از دستگاه تراکم هوا برای باز کردن گرفتگی‌های توالت فرنگی استفاده کرد.

لوله بازکنی پاسداران

راه‌های پیشگیری از گرفتگی لوله 

قبل از شروع به شست‌وشوی ظروف، بهتر است ابتدا آن‌ها را از روغن و چربی‌های باقی‌ مانده غذا پاک‌ کنید. حواستان باشد توری مخصوص دریچه سینک ظرف‌ شویی را در محل درست خود قرار دهید.

این توری مخصوص، از لوله‌های زیر سینک در برابر ورود هرگونه مواد اضافی محافظت می‌کند و اجازه گرفتگی به لوله‌ها را نمی‌دهد. بهتر است هر چند وقت یک‌بار برای احتیاط بیشتر چند لیتر آب جوش و یا اسید و جوهرنمک داخل لوله‌های سینک ظرف‌ شویی بریزید. با این کار آبجوش و یا اسید و جوهرنمک روغن‌های رسوب شده دیواره‌های لوله‌ آشپزخانه را کاملا از بین می‌برد.

از مهم‌ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب حمام می‌تواند افتادن مو، صابون، تیغ و یا دری شامپو در چاه آن باشد. برای جلوگیری از بروز این اتفاقات بهتر است از توری مخصوص روی کف شور حمام استفاده کنید. همچنین همیشه موهای جمع شده در روی کف شور را درون سطل زباله بریزید.

یکی از دلایل عمده و اصلی گرفتگی توالت، انداختن دستمال توالت در چاه و یا اشیاء دیگر درون آن است. برای جلوگیری از گرفتگی لوله توالت، لازم است دستمال توالت خود را در سطل زباله بیندازید و هیچ‌گاه از کاسه توالت به عنوان سطل زباله استفاده نکنید، زیرا بعد از مدتی لوله‌های چاه توالت دچار گرفتگی خواهند شد و عاملی برای ایجاد بوی بد فاضلاب است.

رفع گرفتگی لوله و چاه بازکنی در محدوده پاسداران بصورت شبانه روزی

شماره تماس لوله بازکنی پاسداران 09129261855

لوله بازکنی پاسداران

از مهم‌ ترین علل گرفتگی لوله می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجمع موها در داخل لوله و سیفون
  • ورود غذاهای باقی مانده و چربی‌ها به داخل لوله آشپزخانه
  • ورود اشیاء به درون لوله
  • سوراخ شدن و پوسیده شدن لوله‌ها به خاطر ورود چربی‌ها به لوله‌های چدنی

عوامل مؤثر بر قیمت لوله بازکنی در پاسداران

  1. تعداد لوله‌های مسدود شده

تعداد لوله‌های مسدود شده بر قیمت نهایی خدمات بازکردن لوله تأثیرگذار است. به این صورت که هر چه تعداد لوله‌ها بیشتر باشد، هزینه رفع گرفتگی هم افزایش پیدا خواهد کرد.

  1. نوع گرفتگی لوله

هر چه شدت گرفتگی لوله بیشتر و وخیم‌تر باشد، قطعاً بازکردن آن سخت‌تر خواهد بود و نیاز به کار و وقت بیشتری هم خواهد داشت. در نتیجه هزینه بازکردن لوله هم افزایش پیدا می‌کند.

  1. روش رفع گرفتگی لوله

لوله مسدود شده را می‌شود با توجه به نوع گرفتگی، از راه‌های مختلفی باز کرد. روش‌های رفع گرفتگی لوله هم هر کدام هزینه‌های مخصوص به خود را دارند.

  1. مدت زمان کار سرویسکار

در بعضی موارد ممکن است لوله‌ها با قیر یا سیمان مسدود شده باشند، بنابراین برای رفع گرفتگی زمان بیشتری نیاز است و بر قیمت نهایی تأثیر می‌گذارد. همچنین در برخی  مواقع هم گاه لازم است برای بازکردن لوله مسدود شده، قسمتی از ساختمان تخریب شود. در چنین حالتی هزینه بازکردن لوله نسبت به دیگر موارد بسیار زیاد می‌شود.

لوله بازکنی پاسداران

ویژگی ‌های خوب لوله بازکنی پاسداران

  • تضمین 100 درصدی قیمت: قیمت هر یک از خدمات لوله بازکنی پاسداران بر اساس قیمتی است که اتحادیه برای لوله بازکنی‌های سراسر کشور تعیین کرده است. گاهی حتی کمتر از قیمت مشخص شده اتحادیه سرویس لوله‌های شما توسط تعمیرکاران پاسداران انجام می‌شود.
  • نظافت بعد از اتمام کار: تعمیرکاران پاسداران بعد از اتمام کار، محل مورد تعمیر را کامل نظافت می‌کنند و از ریخت و پاش کردن‌های بیجا دوری می‌کنند. همین کار سبب جلب رضایت مشتریان و مراجعات بالای این مرکز شده است.
  • سرعت بالا در رسیدن به محل: شرکت ما همیشه و در هر زمان که با آن‌ها تماس حاصل نمایید تعمیرکاران ماهر خود را در کم‌ترین زمان ممکن به محل می‌رسانند.
  • فعالیت حتی در روزهای جمعه: شرکت پاسداران حتی در روزهای جمعه هم فعالیت می‌کند و آماده خدمات رسانی به مشتریان و رفع مشکلات آن‌هاست.
  • فعالیت 24 ساعتی: خدمات رفع گرفتگی لوله در پاسداران در طول 24 ساعت شبانه روز به انجام فعالیت و خدمات دهی به مشتریان عزیز مشغول است.

لوله بازکنی پاسداران

پیشنهاد ویژه لوله بازکنی پاسداران

گرفتگی لوله‌ها یکی از معضلات همیشگی هر خانه است. برای جلوگیری از مسدود شدن لوله‌ها بهتر است همیشه و در هر دوره با موادی مانند اسید و جوهرنمک و یا حتی آبجوش درون لوله‌های ظرف شویی خود را شست‌وشو دهید.

برای جلوگیری از گرفتگی توالت هم به هیچ عنوان دستمال کاغذی و… را درون چاه نریزید که این کار سبب گرفتگی چاه دستشویی خواهد شد. اگر در هر زمان به مشکل گرفتگی چاه‌ها و لوله‌های منزل برخوردید کافیست با شماره تلفن 09129261855 تماس حاصل نمایید تا تعمیرکاران حرفه‌ای و کاملاً ماهر تیم لوله بازکنی پاسداران با حضور سریع در محل، مشکلات گرفتگی را با روش‌ها و دستگاه‌های به‌روزی مانند دستگاه تراکم هوا و… رفع کنند.

لوله بازکنی پاسداران

شماره ‌های تماس لوله بازکنی پاسداران در تهران

در هر زمان که لوله‌های شما دچار مشکل شدند کافیست با شماره ذیل تماس حاصل نمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرکاران حرفه‌ای و ماهر تیم پاسداران در محل حاضر شوند و مشکلات شما را رفع کنند.

لوله بازکنی پاسداران

شماره تماس لوله بازکنی پاسداران 09129261855

تهران

Call Now Buttonشماره جهت تماس