لوله بازکنی نارمک
لوله بازکنی اقدسیه

لوله بازکنی نارمک

با سلام . موسسه خدمات فنی مختارپور ، با سابقه 15 ساله و با داشتن سرویسکاران مجرب و ماهر در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در نظر دارد خدمات مفید ارائه دهد .

لوله بازکنی و چاه بازکنی در محدوده منطقه نارمک بصورت شبانه روزی حتی ایام تعطیلات عید 

خدمات بصورت شبانه روزی ، فوری و با نرخ مصوب اتهادیه میباشد . با توجه به اینکه تمامی سرویسکاران دارای موتور سیکلت میباشند سرویس دهی در اسرع وقت صورت میگیرد . هدف ما جلب رضایت مشتری میباشد .

موسه خدمات فنی معین آماده خدمات رسانی به تمای ارگانهای ( دولتی ، خصوصی ، پادگانها ، مدارس ، مجتمع های اداری و مسکونی ، کارخانه ها و … ) میباشد . تمامی کارها با بیمه و بصورت تضمینی میباشد .

خدماتی که شرکت ارائه میدهد :

  1. لوله بازکنی نارمک با دستگاه های بروز و پیشرفته توسط سرویسکاران مجرب و ماهر لوله بازکنی ، رفع گرفتگی تمامی لوله های ( چدنی ، سیمانی ، پولیکا ، رفع گرفتگی لوله های بین منهول ، پشت بام ، سینک و … از 1 اینچ تا 30 اینچ )
  2. تعمیر و سرویس توالت فرنگی بدونه خرابی و بدونه کوچکترین کثیفی
  3. تخلیه چاه توسط تانکر و پمپ ، تخلیه چاه توسط تانکر ساکشن مکنده
  4. لایروبی و کفتراشی چاه فاضلاب در نارمک ، لایروبی سپتیک و منهول
  5. تعمیر چاه ریزش کرده ، کول گذاری میله و انباری چاه ، نصب درب چاه چدنی
  6. تعمیرات و تغییرات ساختمانی ( تخریب و بازسازی ساختمان جزئی و کلی ، لوله کشی آب و فاضلاب ، گچکاری و ابزار زنی ، کاشی کاری ، نقاشی ساختمان ، رفع نم ، رفع بوی بد فاضلاب و … )

"<yoastmark

لوله بازکنی نارمک

بازکردن لوله های فاضلاب با بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا توسط سرویسکاران ماهر و مجرب بصورت شبانه روزی و فوری .

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توسط دستگاه ژنراتور و فنر لوله بازکنی بصورت تضمینی ، رسوب زدایی و جرم زدایی لوله فاضلاب توسط فنر لوله بازکنی به اینصورت که یک سر فنر داخل دستگاه قرار گرفته و سر دیگر فنر به داخل لوله هدایت میشود و با چرخش تند فنر لوله های فاضلاب جرم زدایی و رسوب زدایی میشوند و علاوه بر رفع گرفتگی ، بوی بد فاضلاب نیز از بین میرود .

لوله بازکنی نارمک شبانه روزی _ چاه بازکنی شرق تهران _ فنر زنی لوله نارمک – رفع گیرو گرفتگی توالت فرنگی در محدوده نارمک

تماس مستقیم با سرویسکار لوله بازکنی : 09129261855

آشنایی با بهترین شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران

گرفتگی لوله و پر شدن چاه از جمله مهمترین مشکلات مردم ، خصوصا در شهرهای بزرگ است . این مشکلات ، علاوه بر مختل کردن زندگی عادی ، سبب تاثییرات سوء بر بناها شده و طول عمر آنها را کاهش می دهند ، در محتوای ذیل سعی بر آن است تا شما را با بهترین شرکت خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران با بهترین قیمت آشنا سازیم تا بتوانید در اسرع وقت از خدمات آنها استفاده نمایید .

گرفتگی لوله های فاضلاب در کلان شهری مانند تهران به یک امری عادی تبدیل شده است . به طوری که روزانه تعداد زیادی لوله در تهران مسدود شده و نیاز فوری به باز شدن دارند .

جای خوشحالی آنجاست که شرکت های متعدد لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران فعالیت دارند . شما میتوانید با استفاده از خدمات آنها در محدوده منطقه نارمک و سراسر تهران بزرگ این مشکلات را به راحتی از سر راه بردارید .

لوله بازکنی نارمک و سراسر تهران و حومه و همچنین تخلیه چاه در این مناطق ، جزو خدمات این شرکت ها به حساب می آید .

از میان این شرکت ها شما باید بهترین آنها را انتخاب کنید تا خدمات تخصصی و درجه یک را دریافت کنید .

"<yoastmark

نحوه رفع انسداد لوله ها

ممکن است باقی ماندن فاضلاب در لوله ها ، باعث بروز گرفتگی شود . به منظور عدم ایجاد چنین مشکلی باید سیستم فاضلاب را به گونه ای طراحی کرد که از ماندن فاضلاب در مسیر آنها پیشگیری شود .  اما به هر حال با مشاهده چنین مشکلی لازم است هر چه زودتر نسبت به باز کردن لوله اقدام کنید . زیرا سهل انگاری در این مورد می تواند عواقب ناگواری در پی داشته باشد .

به منظور رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در نارمک ، جلو گیری از ترک برداشتن لوله ها و رفع بوی بد فاضلاب می توانید از خدمات شرکت لوله بازکنی مختارپور استفاده کنید .

شرکت خدمات فنی مختارپور با تجربه بالا در این زمینه ، آماده ارائه خدمات لوله بازکنی در نارمک تهران می باشد . در صورت تماس با شرکت لوله بازکنی مختارپور سرویسکاران ماهر شرکت در سریع ترین زمانممکن در محل حاضر خواهند شد .

بنابراین به سرعت می توانند مشکل انسداد لوله های فاضلاب را به صورت اصولی رفع کنند .

شماره تماس مستقیم با سرویسکار : 0912926185

"<yoastmark

 رعایت اصول لوله بازکنی در نارمک

باز کردن لوله های فاضلاب ، دارای یک سری اصول است . به همین دلیل افراد تازه کار و یا افراد معمولی نمی توانند این کار را انجام دهند .

در صورتی که افراد بدونه داشتن تجربه در این زمینه ، دست به باز کردن لوله فاضلاب بزنند ممکن است مشکلات متعددی مانند ( خرابی توالت فرنگی ، شکستگی لوله های فاضلاب ، ترکیدگی لوله ها و … ) بروز کند .

شما میتوانید با استفاده از خدمات شرکت مختارپور لوله بازکنی و تخلیه چاه را به صورت اصولی انجام دهید . سرویسکاران با تجربه موسسه خدماتی مختارپور این کار را به صورت اصولی انجام میدهند .

کارشناسان ماهر ما در زمینه گرفتگی لوله ها و تخلیه چاه در صورت نیاز اقدام به رسوب زدایی و جرم زدایی لوله های فاضلاب ، تخلیه و لایروبی چاه فاضلاب کرده و تمامی مشکلات گرفتگی و چاه را برطرف میکنند .

پیشنهاد ویژه ما :

موسسه خدمات فنی مختارپور از جمله شرکت های با سابقه در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی است . این شرکت در طول بیش از 15 سال تجربه فعالیت در این حوزه ، توانسته خدمات ارزشمندی را به همشهریان تهرانی ارائه کند . رزومه کاری این مجموعه ، به خوبی گویای موفقیت های این مجموعه است .

در این مرکز از بهترین کارشناسان و متخصصین حوزه تاسیسات ، گچکاری ، تخلیه چاه ، لوله بازکنی و تعمیرات استفاده میشود . شما میتوانید با تماس با این مجموعه ، در اسرع وقت از خدمات آن بهرمند شوید .

با استفاده از خدمات شرکت مختارپور ، تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ، تعمیر و سرویس توالت فرنگی ، رفع بوی بد فاضلاب ، تعمیر چاه ریزش کرده ، لایروبی چاه فاضلاب ، حفر چاه نو و رفع نم ساختمان را با کمترین هزینه و در اسرع وقت انجام دهید .

تخلیه چاه در نارمک
تخلیه چاه در نارمک توسط تانکر ساکشن مکنده

 

نشانه های گرفتگی لوله ها

اولین علائم گرفتگی، بوی بد فاضلاب است.
اگر هنگامی که آب را داخل سینک ظرفشویی می ریزید، متوجه بوی بد فاضلاب شوید، این مسئله به معنای آن است که چربی ها لوله را مسدود و باید در سریع ترین زمان ممکن مشکل را بر طرف کنید.
چنانچه سینک ظرفشویی به کندی تخلیه می شود، می تواند نشانۀ گرفتگی لوله باشد.
همچنین اگر در زمان شستشو، از زیر سینک و یا ماشین لباسشویی آب بیرون می زند، نشان دهندۀ گرفتگی لوله است.
تعداد زیاد حشرات موذی مانند سوسک در ساختمان نیز می تواند یکی دیگر از نشانه های گرفتگی لوله باشد.

شماره تماس : 09129261855

 

تهران

Call Now Buttonشماره جهت تماس