لوله بازکنی اقدسیه

لوله بازکنی تهرانپارس 

آیا تا به حال با بوی بد فاضلاب مواجه شده‌اید؟ آیا نمی‌دانید منشا این بو در ساختمان محل زندگی شما از کجاست؟ می‌خواهید هر چه سریع‌تر گرفتگی لوله‌های فاضلاب خود را برطرف نمایید؟

برای هر ساختمان و محلی وجود یک لوله بازکن حرفه‌ای ضروری خواهد بود. لوله بازکن می‌تواند راهکاری عالی جهت باز کردن انواع گرفتگی در لوله‌ها و رفع بوی بد ناشی از فاضلاب باشد.

مؤسسه خدمات فنی مختارپور با نیروهای متخصصی که در اختیار دارد آماده است تا مشکلات ناشی از گرفتگی لوله را به صورت شبانه روزی و در کم ترین زمام ممکن برطرف کند.

لوله بازکنی تهرانپارس

شماره تماس لوله بازکنی تهرانپارس 09129261855

خدماتی که شرکت مختارپور ارائه میدهد عبارتند از :

  • رفع گرفتگی لوله به صورت شبانه روزی
  • چاه بازکنی و رفع گیرو گرفتگی لوله های فاضلاب بدونه خرابی
  • رفع گرفتگی توالت فرنگی
  • تعمیر و سرویس توالت فرنگی
  • تخلیه چاه خیابان فرشته
  • لایروبی چاه و تعمیر چاه کهنه در خیابان فرشته
  • در آوردن اشیاء از لوله فاضلاب

کلیه خدمات با مشاوره حضوری بصورت رایگان میباشد .

لوله بازکنی تهرانپارس

لوله بازکنی تهرانپارس

گرفتگی لوله‌های فاضلاب یا بالا زدن چاه آشپزخانه اگر در محل زندگی افراد رخ دهد، بدون شک یک مشکل بزرگ و خاص برای آن‌ها به حساب می‌آید. در این زمان اغلب افراد نمی‌دانند به سراغ چه کسانی باید بروند و از آن‌ها درخواست راهنمایی کنند. بدون شک رفع مشکلات فوق در کم‌ترین زمان ممکن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که بروز این اتفاقات زندگی را برای افراد آزاردهنده و در برخی اوقات غیرقابل تحمل خواهد کرد.

اما به طور کلی ایجاد بوی بد برای چیست؟ علل متفاوتی می‌تواند سبب ایجاد این بوی بد در آپارتمان‌ها یا ساختمان‌ها گردند. به طور کلی گرفتگی لوله‌ها، سینک ظرفشویی، گرفتگی لوله‌های مربوط به روشویی، بالا زدن چاه فاضلاب و … از دلایلی هستند که باعث ایجاد بوی بد در فضای خانه، آپارتمان و دیگر نقاط خواهند شد.

بدون شک ساکنان هر ساختمانی به یک شرکت لوله بازکنی نیاز خواهند داشت تا در زمان وقوع مشکلات ذکر شده، بتوانند در کم‌ترین زمان ممکن از خدمات مختلف آن بهره‌ ببرند. اگر این موضوع در بهترین و مناسب‌ترین زمان برطرف نگردد، سبب خواهد شد تا شرایط برای شما بدتر شود و آلودگی‌های بیشتری در محل زندگی یا کار شما رخ دهد.

چگونه تشخیص دهیم لوله های فاضلاب گرفته است؟

گرفتگی لوله یکی از مشکلات رایجی است که می‌تواند در طول مدت زمان زندگی شما در یک ساختمان رخ دهد. این گرفتگی‌ها و مشکلات در صورتی که برطرف نگردند، می‌توانند باعث خرابی در لوله‌ها و ایجاد بوی بد و نامطبوع شوند. پس بهتر است پیش از وقوع مشکلات بیشتر و خرابی لوله‌های فاضلاب، هر چه سریع‌تر آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

اگر گرفتگی لوله سطحی باشد خود فرد نیز می‌تواند به آن پی برده و به سراغ یک لوله بازکن برود؛ اما اگر گرفتگی لوله عمقی بوده و در ظاهر مشخص نباشد، حتما باید به سراغ افراد حرفه‌ای و متخصص در این زمینه رفت.

اما به طور کلی اگر گرفتگی لوله‌ها عمقی نباشد شما می‌توانید با توجه به برخی از علائم و بررسی آن‌ها، تشخیص دهید که لوله‌های فاضلاب دچار گرفتگی شده‌اند. اولین و مهم‌ترین نشانه در خصوص گرفتگی لوله‌ها، ایجاد بوی نامطبوع در فضای خانه و محیط مورد نظر خواهد بود.

این بو به قدری نامطبوع به مشام می‌رسد که موجب می‌شود تا شما نتوانید کارهای روزمره خود را انجام داده و در محل زندگی خود بمانید. این بو ناشی از تجمع چربی‌ها و رسوبات در لوله‌های فاضلاب است.

از دیگر نشانه‌های گرفتگی لوله می‌توان به سرعت پایین گذر آب از لوله‌های سینک ظرفشویی اشاره کرد. معمولا در این لوله‌ها تخلیه آب فاضلاب بسیار آرام صورت می‌گیرد. همچنین اگر شما از موجودات و حشرات موذی و ترسناک مانند سوک در داخل خانه رنج می‌برید و در محل زندگی شما تعداد این حشرات بسیار زیاد هستند، می‌توان آن را نشانه‌ای از وجود گرفتگی در قسمتی از لوله‌های فاضلاب داست.

علاوه‌ بر نشانه‌های بالا اگر به هنگام شستشو از کناره‌های لوله‌های فاضلاب یا زیر سینک ظرفشویی آبی روان شد، می‌تواند نشانه‌ای قطعی از گرفتگی این دسته از لوله‌ها باشد.

لوله بازکنی تهرانپارس


انواع راهکار ها جهت باز کردن لوله های فاضلاب توسط موسسه مختارپور

شرکت مختار پور یکی از موسسه‌های حرفه‌ای در ایران به شمار می‌رود که به دلیل برخورداری از کادری مجرب، حرفه‌ای و آموزش دیده، آماده انجام کلیه خدمات در خصوص باز کردن انواع لوله‌های فاضلاب و همچنین تخلیه چاه است. این شرکت با دارا بودن کادری مجرب همراه با ابزارهای پیشرفته و به‌روز آماده انجام کلیه خدمات در طول ساعات شبانه روزی بوده تا خاطر شما را از بابت رفع گرفتگی لوله‌ها در ساعات پایانی شب نیز آسوده نماید.

این شرکت با فراهم آوردن ابزارهای مختلفی همچون فنر برقی، تمامی خدمات مربوط به باز کردن چاه‌ها را انجام می‌دهد. فنر لوله بازکنی یا فنر چاه، دستگاهی پیشرفته و به‌روز است که برای باز کردن چاه‌های کم عمق یا طولانی کاربرد دارد؛ چرا که این وسیله کاربردی به دلیل داشتن سری تیز و البته طولانی، می‌تواند تا ارتفاع‌ بسیار زیاد را نیز طی کند.

شرکت مختار پور، با استفاده از این وسیله تمامی گرفتگی‌های مربوط به انواع لوله‌ها را برطرف خواهد کرد؛ چرا که می‌توان آن را با توجه به آیت‌های (سَری‌های) مختلفی که دارد درون هر لوله‌ای با اندازه‌های مختلف قرار داد تا گرفتگی لوله از بین برود.

باز کردن لوله های مربوط به سرویس فرنگی و سرویس ایرانی

یکی از شایع‌ترین نوع گرفتگی لوله‌های فاضلاب، گرفتگی لوله‌های مربوط به سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی است. بدون شک استفاده از فنر برقی راهکاری غیر اصولی و نامناسب برای آن به حساب می‌آید.

پس اگر لوله‌های فاضلاب مربوط به سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی دچار این مشکل شده، تنها راهکار استفاده از دستگاه تراکم هوا خواهد بود. شرکت ما، با استفاده از این وسیله بدون کوچک‌ترین آلودگی لوله‌ها را به صورت کامل و صد در صدی باز می‌کند.

رفع گرفتگی و چاه بازکنی در محدوده تهرانپارس بصورت شبانه روزی

شماره تماس لوله بازکنی تهرانپارس 09129261855

دلایل مختلف گرفتگی لوله و چاه آشپزخانه در تهرانپارس

اگر در منطقه تهرانپارس زندگی می‌کنید و چاه آشپزخانه شما پر شده و بوی بسیار بدی محل زندگی شما را فرا گرفته، تنها راهکار برای برطرف نمودن این مشکل تخلیه کامل چاه است. از طرفی قبل از تخلیه کامل چاه، باید دلیل گرفتگی چاه را دانست تا از بهترین ابزار جهت تخلیه آن استفاده کرد. دلایل مختلفی باعث گرفتگی چاه آشپزخانه می‌شوند که به طور عمده به شرح زیر هستند:

  • ورود مواد غذایی مختلف و انباشته شدن غذا و چربی در داخل و کناره‌های لوله آشپزخانه
  • وارد شدن مو
  • قرار گرفتن اشیای مختلف و حجیم به داخل چاه آشپزخانه
  • لوله‌ کشی یا ساخت و ساز غیراصولی چاه، به عنوان مثال ایجاد شیب غیراصولی برای ورود آب به چاه فاضلاب
  • چاه فاضلاب آشپزخانه به دیگر لوله‌های فاضلاب محل زندگی متصل باشد و منبعی برای دفع آب‌های آن‌ها به حساب بیاید.

لوله بازکنی تهرانپارس

استفاده از مواد و محلول های شیمایی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ممنوع!

اکثر واکنش‌ها به هنگام بالا زدن آب فاضلاب، ریختن انواع مواد و محلول‌های شیمایی و اسیدی به درون آن خواهد بود. درست است که تهیه و ساخت این محلول‌ها کار ساده‌ای بوده؛ اما ریختن آن باعث رفع گرفتگی لوله به صورت کامل نخواهد شد و در برخی اوقات می‌تواند مقطعی باشد؛

اما چرا ریختن این مواد شیمیایی و محلول‌های اسیدی خطرناک است؟ محلول‌های شیمایی با توجه به ساختار خود، ماده‌ای هستند که می‌توانند به لوله‌های پلاستیکی و آهنی آسیب‌های بسیار جدی وارد کنند. استفاده دائم از این مواد در دراز مدت می‌تواند سبب پوسیدگی لوله و در نتیجه سوراخ شدن آن گردد.

همچنین علاوه ‌بر این موضوع، استفاده از محلول‌های شیمیایی موجب آسیب زدن به سلامت جسمی افراد می‌شود. پس با این حساب استفاده از این مواد جهت باز کردن لوله‌های فاضلاب امری خطرناک خواهد بود.

اگر شیوه استفاده از این دستگاه را بلد نیستید، باید حتماً این کار را به دست یک شخص متخصص واگذار کنید.

شماره تماس لوله بازکنی تهرانپارس 09129261855

چرا برای باز کردن لوله های خود به سراغ لوله بازکنی مختار پور برویم؟

دلایل مختلفی وجود دارند که سبب می‌گردند تا شما لوله بازکنی شرکت مختارپور را انتخاب کنید. از جمله دلایلی که شما را ترغیب می‌سازد تا این شرکت معتبر را برای باز کردن گرفتگی انواع لوله‌ها از جمله لوله‌ سینک ظرفشویی، لوله‌های مربوط به فاضلاب، رفع گرفتگی چاه فاضلاب و … انتخاب نمایید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مشاوره رایگان
  • وجود افراد متخصص و حرفه‌ای
  • انجام کلیه خدمات در شبانه روز
  • انجام کلیه خدمات با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه
  • انجام کلیه خدمات و بعد از آن ضد عفونی کردن آن با مواد
  • رعایت کلیه نکات بهداشتی در حین عملیات و پس از آن
  • پاسخگویی ۲۴ ساعته
  • لوله بازکنی تهرانپارس

سخن پایانی

گرفتگی لوله‌های فاضلاب و چاه از مشکلات بسیار بزرگی به شمار می‌رود که ممکن است در هر زمانی از شبانه روز با آن مواجه گردید. در این صورت باید هر چه سریع‌تر گرفتگی لوله را مورد بررسی قرار داده و آن را برطرف نمایید تا منزل شما را بوی بد فاضلاب فرا نگیرد.

در این حالت شما نیاز به یک لوله بازکن حرفه‌ای خواهید داشت تا در ۲۴ ساعت از شبانه روز و در منطقه تهرانپارس به کمک شما بیاید. موسسه مختار پور یکی از شرکت‌هایی محسوب می‌شود که در تمامی نقاط تهران از جمله تهرانپارس آماده انجام کلیه خدمات مربوط به رفع گرفتگی لوله است. شما می‌توانید تنها با یک تماس از خدمات مختلف این شرکت بهره ببرید.

تهران

Call Now Buttonشماره جهت تماس