لوله بازکنی نارمک
لوله بازکنی اقدسیه

لوله بازکنی مجیدیه

با سلام . موسسه خدمات فنی مختارپور با بیش از 20 سال سابقه درخشان در امر لوله بازکنی و تخلیه چاه در نظر دارد خدمات مفید ارائه دهد .

خدمات فنی مختارپور آماده عقد قرارداد با تمامی ارگانهای ( دولتی ، خصوصی ، اداره ها ، مجتمع های تجاری و مسکونی ، کارخانه ها ، هتل ها ، مدارس و … ) میباشد .

خدماتی که شرکت ارائه میدهد عبارتند از :

  1. لوله بازکنی ( باز کردن لوله های چدنی ، سیمانی ، پولیکا ، لوله های فاضلاب دستشویی و حمام ، پشت بام و کفشور ، سینک ، تراس و … از 1 اینچ تا 30 اینچ ) در کوتاهترین زمان ممکن بدونه خرابی و بدونه کوچکترین کثیفی
  2. تخلیه چاه ( تخلیه چاه با تانکر و پمپ های لجن کش و کفکش ، تخلیه چاه توسط تانکر ساکشن مکنده ، تخلیه چاه فاضلاب ، تخلیه آب استخر ، تخلیه و لجن کشی سپتیک یا همان لجن گیر )
  3. لایروبی چاه فاضلاب ( لایروبی چاه فاضلاب توسط نیروی انسانی و نیسان 10 بشکه ای و حمل لجن به بیرون از شهر )
  4. کفتراشی چاه فاضلاب ( کفتراشی و تراش دیواره های چاه فاضلاب برای تعمیر و نوسازی چاه فاضلاب و جذب آب بهتر )
  5. تعمیر چاه ریزش کرده ( تعمیر چاه خراب و یا ریزش کرده ، کول گذاری انباری و میله چاه ، طوقه چینی درب چاه ، کارگذاری درب چاه چدنی )
  6. لوله کشی آب سرد و گرم صفر تا صد توسط لوله کش ماهر ، لوله کشی فاضلاب صفر تا صد
  7. تشخیص ترکیدگی لوله توسط سرویسکار ماهر و دستگاه های بروز ، رفع نم و تعمیر و بازسازی محل نم
  8. رفع بوی بد فاضلاب از سرویسهای بهداشتی تضمینی
  9. تخریب و بازسازی ساختمان کلی و جزئی ( تخریب اپن ، دیوار های جدا کننده ، تخریب شومینه و بازسازی ، کاشی کاری و سرامیک کاری ، گچ کاری و گچبری ، لکه گیری ، نقاشی ساختمان کلی و جزئی ، لوله کشی ، عایق کاری و ایزوگام کاری و … )

کلیه خدمات با مشاوره حضوری بصورت رایگان میباشد .

"<yoastmark

لوله بازکنی مجیدیه :

لوله بازکنی و چاه بازکنی در محدوده منطقه مجیدیه توسط سرویسکاران ماهر و با تجربه در امر خدمات لوله بازکنی بصورت شبانه  روزی و فوری .

گرفتگی لوله های فاضلاب امری طبیعی است که ممکن است برای هر خانه ای پیش بیاید . گرفتگی لوله ها معمولا به دلیل افتادن اشیاء داخل لوله و یا گرفتن جرم یا رسوب اتفاق می افتد .

اگر به هر دلیلی لوله های فاضلاب شما گرفته و کیپ شده است با سرویسکاران ما در مجیدیه تماس بگیرید تا مشکل شما را بصورت تضمینی برطرف نمایند .

گرفتی لوله های فاضلاب که بیشتر بعلت رسوب و جرم داخل لوله ها اتفاق می افتد ، باعث بوی بد فاضلاب نیز میشود که ما در این مواقع لوله ها را توسط فنر مخصوص لوله بازکنی جرم زدایی و رسوب زدایی میکنیم در این روزش هم لوله ها باز میشود و هم بوی بد فاضلاب از بین میرود .

لوله بازکنی به چندین روش انجام میشود ( لوله بازکنی توسط دستگاه بسیار قوی ژنراتور و فنر لوله بازکنی ، لوله بازکنی توسط پمپ تراکم هوا ، لوله بازکنی توسط دستگاه واتر جت برای رفع گرفتگی لوله های بین منهول و گرفتگی های سخت ، در آوردن اشیاء از لوله های فاضلاب ) که متدائلترین این روش ها لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور و فنر میباشد .

لوله بازکنی با دستگاه و فنر

روش باز کردن لوله ها با دستگاه ژنراتور و فنر به این صورت است که ، یک سر فنر داخل لوله و سر دیگر آن داخل دستگاه قرار میگیرد و با چرخش تند فنر لوله های فاضلاب بصورت کامل جرم زدایی و رسوب زدایی میشود و اگر چیزی داخل لوله افتاده باشد به قلاب فنر گیر کرده و به بیرون کشیده میشود .

 

دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب

تجمع موها در داخل لوله و سیفون، جمع شدن غذاهای باقی مانده در داخل لولۀ آشپزخانه، ورود چربی ها و اشیاء به داخل لوله و … از مهم ترین علل گرفتگی لوله های ساختمان هستند.
در ساختمان های قدیمی معمولا جنس لوله های فاضلاب از چدن است و نه از پلاستیک، به همین علت تجمع چربی ها و موها سبب پوسیدگی و سوراخی لوله شده و در نتیجه به لوله های فاضلاب آسیب می رسانند.

 

لوله بازکنی مجیدیه – لوله بازکنی نظام آباد – چاه بازکنی شرق تهران – لوله بازکنی منطقه 7 – لوله بازکنی نارمک – رفع گرفتگی لوله

تماس مستقیم با سرویسکار : 09129261855

نعمیر توالت فرنگی
تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی

خدمات تعمیر توالت فرنگی یکی از سرویس های است که توسط موسسه خدمات فنی مختارپور در شرق تهران و محدوده منطقه مجیدیه توسط سرویسکاران کار بلد ارائه میشود .

از آنجایی که خرابی سیستم تخلیه توالت فرنگی می تواند در هر ساعت از شبانه روز اتفاق بیفتد ، تعمیر کار توالت فرنگی بصورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی و سرویس دهی به شما عزیزان میباشد .

تعمیر و سرویس توالت فرنگی در تهران و محدوده مجیدیه توسط خدمات فنی مختارپور شامل موارد زیر میباشد :

  • تعمیر فلوتر توالت فرنگی
  • نصب کاسه توالت فرنگی در حمام ( تبدیل توالت فرنگی به ایرانی و بالعکس )
  • تعمیر سیفون توالت فرنگی
  • رفع نشت آب از زیر توالت فرنگی
  • تعمیر نشتی فلاش تانک توالت فرنگی
  • بر طرف کردن خرابی سیستم تخلیه توالت فرنگی
  • خرابی پمپ تخلیه توالت فرنگی
  • تعمیر شناور توالت فرنگی

خرابی توالت فرنگی در اکثر مواقع در بین برندهای موجود در بازار دیدیه میشود . پس اگر سرویس بهداشتی شما دچار خرابی شد یا نیاز به تعمییرات داشت میتوانید با خیالی آسوده از تجربه تعمیرکاران با تجربه ما برای تعمیر سریع توالت فرنگی استفاده کنید .

مهمترین علائم و نشانه های خرابی توالت فرنگی که نیاز به تعمیر فوری دارد عبارتند از :

  1. انتشار بوی بد فاضلاب از توالت فرنگی
  2. تخلیه ب کندی انجام میشود
  3. آب سیفون قطع نمیشود
  4. فلاش تانک با سرعت خیلی پایین پر میشود
  5. فلوتر فرنگی کار نمیکند
  6. سیفون توالت فرنگی دچار مشکل شده و از کار افتاذه
  7. گرفتگی توالت فرنگی بعلت افتادن اشیاء خارجی 
  8. قطع شدن بی دلیل آب کاسه توالت فرنگی
  9. از کار افتادن دکمه تخلیه آب

این موارد مهمترین مشکلاتی هستند که در اکثر سرویس های فرنگی رخ میدهد . اگر چنین مشکلاتی را مشاهده کردید با سرویسکاران ماهر ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را بر طرف نماییم .

شماره تماس مستقیم با سرویسکار منطقه : 09129261855

تهران

Call Now Buttonشماره جهت تماس