لوله بازکنی اقدسیه

لوله بازکنی یوسف آباد

شغل لوله بازکنی یکی از آن مشاغلی محسوب می‌شود که علاوه بر داشتن مهارت، دقت و تجربه بالا و کافی نیازمند رعایت اصول و نکات بهداشتی است.

زیرا لوله‌های فاضلاب محلی هستند که در آن انواع میکروب‌ها، باکتری‌ها‌، ویروس‌ها و مواد مضر و آلاینده بسیاری تجمع و تکثیر می‌شوند و در صورت سهل‌انگاری و پخش آن در محیط ساختمان یا محیط عمومی مانند مدارس و ادارات، سلامتی انسان را به شدت تهدید کرده و عامل سرایت بیماری‌های واگیردار در بین افراد می‌شود که این هم به نوبه خود جان انسان‌ها را به خطر می‌اندازد و هم صدمات جبران ناپذیری به بار می‌آورد.

به همین علت است که مراکز لوله بازکنی از جمله مشاغل حساس محسوب شده و در مواقع لزوم استفاده از مراکزی که صاحب تجربه در این زمینه هستند، امری حیاتی است. مرکز خدماتی و فنی مختارپور به این حساسیت شغلی آگاه است و از این رو با به کارگیری نیروی انسانی و پرسنل مجرب و باتجربه که ایمنی و بهداشت را اولین هدف خود قرار داده‌اند تا با ارائه بهترین خدمات، سلامتی را نیز به همشهریان عزیز هدیه دهند. بعد از همکاری با لوله بازکنی یوسف‌آباد تا سال‌ها نام مرکز ما در خاطرتان با خو‌ش‌نامی و کیفیت خواهد ماند.

لوله بازکنی یوسف آباد

شماره تماس لوله بازکنی یوسف آباد 09129261855

مسائلی که باعث می‌شود شما با شرکت مختارپور تماس بگیرید:

در هنگام مشاهده هر عامل اخطار دهنده‌‌ای در رابطه با انسداد لوله‌ها باید فورا با متخصصین مشورت کرده و در صدد رفع مشکلات آن برآیید. هر گونه تعلل و تاخیر در رفع گرفتگی لوله ممکن است سبب افزایش انسداد و افزایش قیمت خدمات رفع گرفتگی لوله شود. مهم‌ترین مسائل هشدار دهنده در رابطه با انسداد لوله‌ها شامل موارد زیر است:

  • حس کردن بوی نامطبوع و آزاردهنده فاضلاب در آپارتمان یا منزل
  • بالا آمدن و عدم تخلیه آب از سرویس بهداشتی، سینک ظرفشویی در آشپزخانه و روشویی
  • کند بودن حرکت آب یا عدم تخلیه در توالت‌های فرنگی و ایرانی
  • بالا آمدن آب از لوله‌های تخلیه آب ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی که ربطی به عملکرد دستگاه ندارد
  • به طور کلی کند شدن تخلیه آب در هر خروجی آب از منزل

هر یک از موارد یاد شده در بالا، وجود مشکل و یا گرفتگی در مسیر تخلیه را نشان می‌دهد که لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایید.

لوله بازکنی یوسف آباد

خدماتی که لوله ‌بازکی یوسف ‌آباد در زمان نیاز ارائه می ‌دهد، چیست؟

  • باز کردن لوله گرفته و رفع دائمی علت گرفتگی (باز کردن لوله‌های پولیکا، چدنی، سیمانی، لوله های فاضلاب حمام و دستشویی، کفشور، یا رایج‌ترین محل‌ها مثل سینک، روشویی، تراس، پشت‌بام و غیره به اندازه‌های ۱ تا ۳۰ اینچ) بدون ذره‌ای کثیفی یا خرابی در حداقل زمان ممکن
  • تخلیه انواع چاه با انواع وسایل و ماشین‌های به‌روز مانند (تخلیه چاه بوسیله پمپ‌های لجن کش و کفکش، تانکر آب، تخلیه بوسیله تانکر ساکشن مکنده، تخلیه آب انواع استخر تفریحی یا کاربردی دیگر، تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه و لجن کشی به روش سپتیک)
  • لایروبی و باز کردن مسیر چاه فاضلاب (باز کردن و لایروبی چاه فاضلاب و قالیشویی‌ها توسط افراد مجرب و متخصص و ماشین نیسان ۱۰ بشکه‌ای و همچنین حمل لجن و رسوبات حاصل از لایروبی به بیرون از شهر)

لوله بازکنی یوسف آباد

  • کف‌تراشی و افزایش عمق چاه فاضلاب در صورت امکان (تراش کردن دیواره‌های چاه فاضلاب از رسوبات و آهک برای تعمیر و نو کردن چاه فاضلاب، هم برای جذب بهتر آب و هم افزایش طول عمر و عدم نیاز به سرویس در فواصل زمانی کوتاه)
  • انجام خدمات تعمیر برای چاه‌هایی که دچار ریزش شده‌اند (تعمیر چاه ریزش کرده و مخروبه، ارائه خدمات کول گذاری انباری و میله کمکی چاه برای پایداری، عوض کردن درب چاه و جایگذاری درب چاه چدنی، طوقه چینی برای درب چاه)
  • بازکردن لوله به وسیله فنر که در اغلب موارد اولین گزینه مورد نظر در انواع گرفتگی‌های خانه در تمام مسیرهای لوله کشی شده آب، فاضلاب، حمام، توالت‌های ایرانی و فرنگی و غیره
  • انجام خدمات لوله کشی برای آب سرد و گرم از صفر تا صد کار توسط افراد متخصص و مجرب و همچنین انجام لوله‌کشی فاضلاب از نقطه صفر تا صد

لوله بازکنی یوسف آباد

«لازم به ذکر است که در صورت مراجعه حضوری انجام مشاوره به صورت رایگان صورت می‌پذیرد مشاوره حضوری بصورت رایگان میباشد. 

عوامل مؤثر بر قیمت لوله بازکنی در یوسف آباد

تمامی خدمات موجود در یوسف آباد متناسب با نرخ مصوبه اتحادیه است و در برخی مواقع نیز به جهت رعایت حال همشهریان عزیز ممکن کمتر از این نرخ باشد. عوامل مختلفی وجود دارند که بر روی قیمت نهایی این خدمات تاثیر مستقیم خواهند داشت. حتی ممکن است در برخی مواقع لازم باشد برای باز کردن لوله مسدود شده، قسمتی از ساختمان تخریب شود. در این مواقع هزینه بازکردن لوله کمی بالاتر محاسبه می‌شود. به طور کلی عوامل شامل موارد زیر است:

  • تعداد لوله های مسدود شده

تعداد لوله‌های مسدود شده همواره بر هزینه نهایی خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب تاثیرگذار است. طبیعتا هر چه تعداد لوله‌های مسدود شده بیشتر باشد، زمان و حجم کار بیشتر شده و قیمت رفع گرفتگی هم افزایش می‌یابد.

  • نوع گرفتگی لوله

هر چه شدت گرفتگی لوله بیشتر باشد، یقینا باز کردن آن دشوارتر شده و به کار بیشتری نیاز است. در نتیجه قیمت بازکردن لوله‌ها نیز بیشتر می‌شود.

۳) روش رفع گرفتگی لوله

لوله مسدود شده را با توجه به نوع گرفتگی و محل انسداد لوله، می‌توان با روش‌های گوناگونی باز کرد. هر کدام از روش‌های بازکردن لوله هزینه‌های مخصوص به خود را دارند.

۴) مدت زمان کار سرویس کار

در بعضی از موارد ممکن است لوله‌ها توسط قیر و یا سیمان دچار انسداد شده باشند، برای رفع گرفتگی این لوله‌ها زمان بیشتری نیاز است و طبیعتا بر هزینه نهایی رفع انسداد لوله تاثیر می‌گذارد.

لوله بازکنی یوسف آباد

نشانه ‌های گرفتگی لوله در منزل یا محل ‌های عمومی در یوسف آباد

یکی از اصلی‌ترین علامت‌های نشان دهنده گرفتگی مسیر عبور لوله، بوی بد فاضلاب است که در انواع لوله‌ها احساس می‌شود و از تجمع چربی‌ها و رسوبات در درون لوله‌های فاضلاب و گرفتگی آن‌ها خبر می‌دهند.

بوی بد فاضلاب یکی از آزار دهنده‌ترین مشکلات و معضل‌های شبکه فاضلاب ساختمان‌ها محسوب می‌شود و بسیاری از مردم را به انجام هرگونه عملی برای رهایی یافتن از آن وادار می‌کند که بدترین و مخرب‌ترین این اقدامات، استفاده از محلول‌های شیمیایی است.

توجه داشته باشید اگر در زمان شست‌وشو، از زیر سینک ظرفشویی و ماشین لباسشویی آب به بیرون نفوذ می‌کند، می‌تواند نشان دهنده انسداد لوله باشد. به‌طور کلی کندی در عبور فاضلاب و روند تخلیه آب در سینک ظرفشویی هم می‌تواند نشان دهنده گرفتگی لوله‌ها باشد. وجود حشرات موذی مانند سوسک به تعداد زیاد در ساختمان نیز یکی دیگر از علائم گرفتگی لوله خواهد بود.

رفع گرفتگی لوله و چاه بازکنی در محدوده یوسف آباد بصورت شبانه روزی

شماره تماس لوله بازکنی یوسف آباد 09129261855

مهم ‌ترین علامت ‌های وجود مشکل در توالت ‌های فرنگی

  • منتشر شدن بوی متعفن و بد فاضلاب از توالت فرنگی
  • عدم تخلیه یا کند بودن تخلیه آب
  • عدم قطع آب از سیفون
  • پر شدن کند فلاش‌تانک آب
  • کار نکردن فلوتر فرنگی
  • از کار افتادن سیفون توالت و یا دچار مشکل شدن آن
  • گرفتگی توالت به‌وسیله اشیا خارجی
  • قطعی بی‌دلیل آب در کاسه توالت فرنگی
  • کار نکردن دکمه تخلیه آب

این موارد از جمله مهم‌ترین خرابی‌ها و مشکلاتی هستند که در اغلب توالت‌های فرنگی رخ می‌دهند. اگر سرویس بهداشتی منزل‌تان با چنین مشکلاتی روبه‌رو شد سریعا با سرویسکاران ماهر و مجرب ما تماس گرفته تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل شما به‌وسیله مرکز مجهز ما برطرف شود.

لوله بازکنی یوسف آباد

پیشنهاد ویژه ما

یکی از مشکلاتی که ممکن است همه افراد در خانه یا محل کار با آن مواجه شوند گرفتگی لوله‌ها است. در این هنگام اقدام به موقع بسیار حائز اهمیت بوده و استفاده از محلول‌های لوله‌بازکن ممکن است علاوه بر نداشتن هیچ تاثیر مثبتی، آسیب‌های زیان‌باری برای شما به ارمغان آورد. در این صورت مرکز خدمات لوله بازکنی یوسف آباد با سابقه‌ای درخشان و کادری مجرب، آماده خدمت‌رسانی به هم وطنان عزیز است.

شماره تماس لوله بازکنی یوسف آباد 09129261855

تهران

Call Now Buttonشماره جهت تماس